Nuffnang Ads


Monday, February 6, 2012

My Asam Pedas Linda Onn..



Lama gila gak la aku tak sembang pasal kedai makan dalam blog nie.. malam nie terasa rajin plak nak cerita pasal kedai makan.. line pun boleh tahan laju so aku gunakan sepenuhnya untuk cerita pasal kedai asam pedas milik Linda Onn nie.




Tadi aku berada di sekitar Ampang atas urusan tidak rasmi.. dikala itu terserempak lah kedai Asam Pedas nie kat sebelah Tesco Ampang tu.. punya la besor signboard mula2 ingat gambar Mak Dara sekali Linda Onn da.. owh baru hari nie aku taw yang dia ade kedai Asam Pedas.. sebab sebelum nie dia ade kedai Nasi Ayam jerk kot!
 Ade set2 gak kalau dtg ramai2..



Lihatlah Set dan Harganya...




Pengayaan tempat nasi dan pinggan.. 
 Milo Tabur.. RM 4.50!



Asam Pedas dalam bekas tanah nie.. memang sampai dimeja akan mendidih punya panas..

Ini lah rupa Ikan Bakar.. sedap kaw!!



Pencuci Mulut harus lah aiskrim setelah bibir merah dek asam pedas..!!

Aku dah selalu try makan Asam Pedas kat Melaka.. dan beberapa buah kedai lagi sekitar KL dan Selangor.. ternyata Asam Pedas Linda Onn boleh tahan gak rasanya.. walaupun aku masih sayangkan Asam Pedas Kota Laksamana kat Melaka.. tetapi kalau yang teringin sgt aku rasa My Asam Pedas boleh membantu.

Kedai yang nampak simple.. dalam kedai dihiasi dengan gambar-gambar artis yang pernah berkunjung ke gerai disulami dengan kata-kata semangat oleh mereka.. susun atur dalam kedai pun nampak simple tapi jadi semak plak bila kaunter bayaran dan tempat buat air tu kat depan kedai.

Bab makan kat sini aku rasa boleh tahan sedap.. aku try Asam Pedas Ikan Jenahak.. ngan Ikan Kembung Bakar.. pergh sedap bhai sambal ikan bakar tu.. lain dr yang lain.. cara hidangan memang nampak menarik dengan pinggan dan bekas nasi yang nampak kelainanya.

Bab harga plak.. agak mahal.. kenapa la mahal sgt.... hurmm... 




waa ambik gambar budget macam makan berlatabelakangkan KLCC tak ku pikir plak anjing di tengah jalan yg sgt garang!!!


No comments: