Nuffnang Ads

Monday, April 2, 2012

Pasal Nama pon kecoh satu dunia..



Kecoh satu Malaya pendedahan satu kad pengenalan Singapura yang dikatakan milik pelakon Ombak Rindu Aaron Aziz.. macam-macam bunyi yang boleh kita dengar hanya kerana nama.. Mat Haron Mustapha Mat Aziz Mustapha nama yang dijaja yang dikatakan nama sebenar kepada Aaron Aziz.

Walaubagaimana pun Aaron menafikan yang itu bukan nama sebenarnya kerana nama sebenarnya Aaron Mustapha bin Aziz.. aku tak taw la kot ade org nak sabotaj si Aaron nie sampai tak der keje gamak nyer sanggup crop KP buh nama semacam tu.. 




Munkin budak yang edit atau crop tu baru belajar adobe photoshop kot.. ape pun kalau benar pun nama itu milik Aaron Aziz ape yang korang kisah sangat..?? pelikan nama orang.. macam lah name korang tu bagus sangat.. 




Kita perlu bersyukur dengan apa yang kita ada.. tak perlulah dok keji orang lain sedangkan diri kita sendiri pun belum tentu sempurna.


No comments: