Nuffnang Ads


Friday, October 19, 2012

Alvin Tan dan Vivian Lee burukan nama Malaysia



Kisah dua pasangan cina yang sedang menuntut penganjian dalam bidang undang-undang di Universiti Nasional Singapura dimana aksi lucah pasangan ini dipaparkan di blog peribadi mereka nampaknya membuka mata banyak pihak.. bukan sahaja muslim di negara ini malah bangsa dari agama lain turut menguntuk perbuatan dua orang ini yang dianggap tidak bertamadun.

Alvin Tan dan Vivian Lee munkin manjadi popular dengan gambar-gambar aksi bogel yang dirakam dan dipaparkan kedalam blog akan tetapi munkin dia tidak tahu yang paling popular nanti ialah Malaysia sebab itu negara asal mereka berdua.. apa pandangan orang luar terhadap negara kita selepas ini..




Sambil menyifatkan perbuatan bodoh mereka ini sebagai satu langkah untuk cepat popular.. tindakan mereka berdua sudah pasti lebih buruk lagi selepas ini.. sebelum ini Alvin Tan merupakan penerima biasiswa terhormat asean dan sudah pasti ianya akan ditarik balik selepas ini..

Apa pula pihak Universiti akan menerima pelajar bodoh seperti mereka ini..?? sudah pasti pihak univesiti perlu berfikir panjang untuk menerima mereka kembali.. dan lebih buruk lagi.. adakah mereka berdua yang bodoh ini akan diterima di univerisiti dalam Malaysia..?? hahaha bodoh!




 Nak jadi bodoh pun susah skang nie.. kena masuk universiti dulu baru boleh jadi bodoh macam mereka berdua ini.. sekarang bukan lu dua org saja malu.. mak bapak lu orang lagi malu..!!


No comments: