Nuffnang Ads


Friday, October 19, 2012

Inspirasi Diana Danielle


Pelakon,Penyanyi,Model,Jurucakap Produk semua telah dilakukan oleh wanita cantik ini, Lulusan Nottingham University ini terus menjadi buruan pembuat filem dan syarikat-syarikat besar untuk mengambil beliau untuk menghiasi majalah-majalah sejak 2,3 tahun kebelakangan ini.

Berkecimpung dlm arena seni sejak berumur 9 tahun tidak menghalang beliau untuk terus menimba ilmu dan kini beliau sedang menyambung pelajaran dlm bidang perfileman di New York Film Academy di Amerika Syarikat. Filem pertama penglibatan beliau adalah "Idola" dan memuncak naik dalam filem Magika terbitan KRU Studio.

Beliau juga menjadi model untuk sedozen jenama yang sememangnya popular di Malaysia dan antarabangsa
antaranya Bauch & Lomb, KFC, Hazeline Snow, Milo, Fiorucci, Volvo, Watson's, Pampers Merries, Shuemura, Brands (Inner Shine Berries), Milo, DIGI, Telecom I-talk, Petronas, T3 Body Wash, F&N, Rafflesia Pearl, Jeteine, Fair & Lovely, Nanowhite, Public Gold, Snips Academy & MTweeter (Maxis).
Terbaik bukan..??

















3 Nov 2012 akan menjadi tarikh penting buat wanita ini apabila akan menamatkan zaman bujangnya bersama seorang pelakon yang tidak kurang hebatnya.. Farid Kamil..

Tahniah





No comments: