Nuffnang Ads

Thursday, July 23, 2009

TAG yang tertunggak dari Qistina

1. Bekas kekasih saya adalah..norazlina keh keh..dimana beliau sekarang :(

2. Saya sedang mendengar..Drama sebabak Din Beramboi

3. Mungkin saya patut..bersiap utk pulang sudah..

4. Saya suka..bile tak der keje nak wat!!!

5. Sahabat - sahabat baek saya..sudah mestinya budak gagak itam dan kaum2 sesyok.org dgn Nya.

6. Saya tak faham...bile agaknyer..?? hehehe..

7. Saya kehilangan..masa utk teruskan kerja ini...

8. Ramai yang berkata...hidup ini tak seindah biasa benar kah..??

9. Makna nama saya..hehe entah lew.. tok wan yg kasi name nie..mohd sofi lame2 ase sedap lak..

10. Cinta itu adalah..owh seorang member syok di Sabah.. dah kawin kowt hehehe..

11. Di sesuatu tempat, seseorang sedang..menutup pintu office...

12. Saya akan cuba..tak ambik budak comel yg nak wat kek malam nie.. malas!!!

13. Ayat selamanya membawa maksud....aaa.. ape erk..?

14. Telefon bimbit saya..hehe.. motorolla L6i & samsung SG550i

15. Bila saya terjaga dari tidur..mesti bibik kejutkan then suh anta tok gie wat dialisis..

16. Saya paling meluat apabila..org tu buat2 gedik!!!

17. Pesta/Parti adalah..sesuatu yang menenangkan fikiran..wolla!!

18. Haiwan paling comel yang saya pernah temui adalah...jojo kucing ku yang meninggal sudah.. so cute!!!

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya..now~!! myb..!!!

20. Hari ini..banyak kerje.. besok tak taw lagi.. tak sabar nak tunggu ahad!!!

21. Malam ini saya akan..anta auntie gie bus stop!!!

22. Esok pula saya akan..solat jumaat kot.. keje..dll

23. Saya betul2 inginkan..ketenangan dan kebebasan!!!

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..opss sorry bilik baru aku tak der cermin lagi hehehee...

25. Pusat membeli belah atau arked permainan..arked permainan..

26. Makanan Barat atau Jepun..chiken chop pilihan ku!!!

27. Bilik yang gelap atau terang..dua2 bleh.. tapi aku tido sambil on lampu!!! pc pun on!! sambil putar lagu sampai pagi!!!

28. Makanan segera adalah..sedap & mudah.. !!

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang..ok cyg..!!! kat FB sharkz..!!! wakakaka...

30. Siapa yang anda mahu tag?? siapa yang agak-agak rajin sila lah..!!

2 comments:

Da Ghotic said...

mongoknye jawapan tp i like it hahahhahahaha :guling:

roziela.sharib said...

kahkahkah..
keluar jugak nama cinta syok ko eh dot..
pe lah citer dia..
terasa gak rindu..
hahahahaha