Nuffnang Ads

Sunday, August 15, 2010

bila orang gila...



Hari nie hampir semua muka depan surat khabar menceritakan tentang kes pembuhan kejam yang dilakukan oleh seorang suami ke atas isterinya.. hanya sebab nak bangunkan sahur..?? pelik sungguh bunyinya.. sampai macam tu sekali..?? binatang pun kalo gila susah nak buat pekara-pekara macam tu.. tapi bila orang gila.. dah macam dajjal jadinya..

munkin korang akan tepis cerita nie sebab si suami tadi ada masalah mental.. tapi bagi aku.. munkin ada sebab lain yang munkin menjadikan dia seteruk tu.. bukan gila.. bukan tak betul.. tapi pentingkan diri sendiri.. orang yang pentingkan diri sendiri dia tidak akan pedulikan hal orang lain.. walau keluarga mereka sendiri.. jadi bila orang yang tak betul di tambah dengan sifat pentingkan diri sendiri.. mix plak ngan panas baran.. perghh!! memang dasyat la..

apa dosa si isteri sampai menetak parang ke leher dia..?? si isteri munkin penat berkerja menambah pendapat keluarga.. tak taw la kot si laki nie kalo berkeje atau pun tak.. sedih sungguh bila baca.. kita nie kalo panas baran macam mana pun.. kena ingat juga manusia yang lain.. jangan diikutkan kepala otak sendiri bila bertindak.. bila tak pikir panjang nie lah akibatnya..

akhirnya si suami ditembak mati polis.. aku rasa memang patut dia mati..~!!

lagi satu kisah pasal seorang pemuda yang membunuh 4 ahli keluarganya di negeri sembilan dan kes nie masih berjalan di mahkamah.. tertuduh yang telah mula memberi keterangan pembelaan memang memberikan satu cerita yang memang tak leh masuk akal.. kalo nak dibandingkan cerita dia ngan cerita ultraman.. aku boleh pecaya cerita ultraman lagi.

tertuduh menyatakan ia mendapat maklumat supaya membunuh ayah, atok, nenek dan adik perempuannya sebab ada maklumat dari dinding yang menyatakan atok nya jelmaan syaitan dan neneknya jelmaan dajjal.. pergh!! warak sgt kah..?? pastu untuk menyelamatkan adik perempuanya dari terhasut dek syaitan dan dajjal.. adik pun kena bunuh gak.. nak sedapkan lagi cerita kepala atok yang dipenggal tadi harus ditanam di thailand.. hadoi klakar habis lah.. malas dah aku nak taip ase nyer.. korang kena ikut lah story dia nie memang best!! mengalahkan kes mona fendi dah aku tgk..wahaha...



* waa.. harap lu orang tak gila macam gua.. peace no war~!!

so.. sebelum aku plak yang gila.. baik aku stop.. korang2 semua jangan lah jadi gila.. atau tak waras.. walaupun korang tak waras.. dengan memikirkan ibu dan ayah kita sendiri dari kecik sampai kita besar isyallah kita akan selamat dalam kehidupan kita nie.. walau susah mana sekalipun kehidupan yang kita alami..

No comments: