Nuffnang Ads


Sunday, September 26, 2010

Magika : Terbaik dari ladang..!!



Dimulakan dengan bismillah.. gile~! aku curik2 jerk update blog aku nie padahal kerja bertingkat2 lagi tak siap.. pedulik ape haku.. sementara peluh dibaju kering seketika baik aku menaip.. ader aku kisah..?? ok! aku nak update pasal filem plak ari nie.. sudah tentu filem muzika pertama dimalaysia karya adik beradik dibawah KRU Production..



Pertama kali nak kasi taw.. yang ceritanya memang betul betul betul best!!! <-- bape kali betul..?? so ia memang betul betul best okeh!!! bagi korang yang memang fanatik cerite Harry Potter sila tonton Magika kerana ia setanding dengan encik harry potter okeh!!.. kecacatan pengguna teknologi komputer pada filem ini hampir tidak kelihatan.. dan ia sungguh mengagumkan.. kalau yg masuk rasa nak terberak tu aku rasa sampai habis cerita korang sanggup tahan tak begerak walau pun seinci..

Kalau nak aku cerite sampai habis satu cerita agak melampau la kan.. ape kate korang sendiri pergi tgk.. tak gitu.. sebab aku nak gie tgk gak.. kalau korang kasi duit tiket suh aku tengok boleh la aku cerite sampai habis.. hahaha.. ape pun layan jerk lah gambar kat bawah...sekurang2nya korang leh lupakan iklan cerita 2 Alam Dr' Rozmey tak gitu!! hahahaha.....

* Malik di ganggu oleh bawang merah dan bawang putih - Amani kelihat sangat2 comel okeh!!

* Nie time menyanyi nie.. dah name cerite muzika.. nyanyi jerk la.. owh!! pak pandir dan mak ande lakonan aznil dan kak engku cukup best!!

* Diana pegang watak Ayu dan Mawi Pegang watak 'Bad' hahaha badang der name glemer sial~!! 'Bad..

* ayu ketika bertemu dengan 'mata-mata' hahaa geng2 hang tuah, kasturi, jebat dan lain2.. memang tak boleh bla siot!!!

* Watak puteri gunung ledang dipengang oleh pemilik suara suparno nie.. memang gile punya sedap~!!

* nie plak aksi perbualan antara nenek kebayan lakonan ziana zain dan pak belalang ngan anaknya.. belalang mintak gambir sarawak dari nenek kebayan untuk ayahnya.. serius lawak~!!


1 comment:

rozaini said...

mmg best ke?
ke ko tido je dlm wayang tu? :guling: