Nuffnang Ads


Wednesday, October 27, 2010

2 Alam

                                                      Kenshiro Mempersembahkan

dR MOVIE MEMPERSEMBAHKAN


* poster filem yg bakal kutip RM 40 juta!!!

* cam babak satu filem indon lah.. aku pernah lihat.. tp dimana...

* bab2 kapan jenazah nie memang seram la..

*selalu dia pegang watak kalo tak jadi org jahat jadi perogol bersiri.. la nie pakai sarban.. insaf seketika..



Ok!! kalo dilihat pada tarikh trailer
bulan mei kan.. so jgn buat2 terkejut sebab korang boleh paham sendiri kenapa ia masih menunggu hari penayanganya... cerita nie aku leh cakap agak berat utk ditonton.. bercerita akan seram insaf nie memang kurang org tgk.. melainkan ia seram lawak tu buleh diterima.. ape pun aku tak nak komen banyak.. dan aku akan cuba menonton movie ini dan tunggu komen dari aku ok!!... teringat filem syukur 21 lakonan kumpulan raihan.. best!!

No comments: