Nuffnang Ads


Monday, October 18, 2010

Bila kain sendiri kena londeh...



Hula all.. tajuk kat atas bukan artikel sex porn yg ganas okeh.. ia hanya sekadar tajuk...nampaknya perasaan, dendam dan suka duka tidak boleh lagi disharekan kepada tontonan umum.. ini disebabkan perkara itu lebih belambak buruknya daripada kebaikanya.. ia seolah2 membeli sebijik durian D24 belum pasti isinya kuning atau tak.. huh~!



Tujuan yang baik dan betul boleh disalah anggap.. tapi bila benda yg agak tak betul tapi ditambah dengan benda yang tak betul ia akan menjadi sangat tak betul.. huh betul betul bendul!! tak per.. bukan senang nak puaskan hati orang.. dan bukan senang nak pahamkan orang.. kadang-kadang berdiam diri lebih baik dari dok kecoh menimbulkan masalah.. 

Bagi menjaga kain sendiri dari diselak.. sila jaga kain sendiri baik-baik sebelum orang lain menyelak kain anda.. kerana orang yang menyelak juga kadang-kadang tidak sedar kainya sendiri jugak londeh..

Ayat atau rumus diatas memang agak pelik dan akan buat urat saraf  korang bersimpul2 macam mee sanggul.. hanya yang mereka yang rajin menyelak kain orang sahaja akan paham.. yang blurr blurr ikan tu tak per.. tunggu jerk next artikel wokay.. chow~!!

No comments: