Nuffnang Ads


Sunday, October 17, 2010

Hari yang terkejut beruk...




Hari ini hari minggu.. yeah!! ari nie banyak sungguh adegan terkejut beruk terjadi pada aku.. sampai beruk pun hairan.. start bangun tido sampai la on depan pc nie ha.. kalo hari-hari macam nie nampak gayanya.. urat kentut aku munkin tinggal seinci jerk la..

Jom lah baca kisah aku dan terkejut beruk.. ( beruk tiada kena mengena dengan aku ok! )

Terkejut beruk pertama bila aku bangun tido.. dalam ke adaan separa bogel boleh kan bibik masuk bilik aku.. amat shit kat situ.. ketebalan kulit muke aku leh dianggap same tebal ngan kulit durian sudeh!! * perhatian.. sila kunci pintu bilik anda tidak kira anda ada ekor atau gunung bercabang dua.. owh lucah!!

Terkejut beruk kedua terjadi.. mak aku call suruh balik cepat.. alasan paling gelisah dalam plenet telah diberikan.." mama masak mee goreng banyak nie.. cepat balik!!" tak pernah2 suh aku balik sarapan dengan hormat nya hari nie plak terjadi.. sekali sampai umah.. hambek kau semua tak makan lagi.. tunggu aku walaupun dah kol 11.. beruk hairan ketika ini..

Terkejut beruk ketiga tiba setelah dok best  nak tangguk mee goreng buh dalam pinggan.. datang plak sekotak kek.. wah!! sekali lagi beruk hairan.. on pc kepala otak dok pikir sape punyer besday hari nie.. sebab aku punyer besday semlm.. bukan ari nie.. buka the kotak tengok name aku tu.. walawey.. mak aku ingat hari jadi aku lah!!! terharu dibuatnya.. terdiam katak aku dibuatnya... TQ mom.. kek aiskrim itu sungguh best okeh!!

Terkejut beruk keempat dalam skali gak ngan terkejut beruk ketiga.. sambut besday bukan dengan kawan-kawan aku tapi dengan geng-geng mak aku.. wah kelas kau!! dah macam The Tupperware Party pun ader kalo tgk.. gasak la ko.. ape pun ia memang best~!! tak sangke plak dihargai gak aku nie.. =))

Itulah antara cerita-cerita terkejut beruk yang ingin disampaikan.. semoga terkejut beruk ini tidak datang lagi pada hari isnin, selasa, rabu atau pun khamis dan jumaat kerana kalo terkejut beruk pada hari yg berkenaan sememangnya tak best kot..

Dalam pada itu malam semalam sebelum terkejut beruk hari minggu terjadi.. terjadinya terkejut tapir malam minggu bila dengan selamba badaknya Selangor tewas ngan Singapore 6-0.. memang kecewa dowh.. tapi dalam pada itu tapir jadi hairan didalam stadium bila gol pertama.. dalam keadaan blurr tahap siamang.. boleh plak dok ingat dalam kepala otak.. ehh tak der ulang tayang gol tadi kew.. hahaha.. mangkuk hayun punyer sofi dalam hati.. ko tgk Live dalam stadium bukan depan Tv ok~!! 

Terkejut sweet juga ader malam minggu bile ader org kasi kek~! yeah kek besday lagi.. Tapi Cup cake.. tapi memang aku gelak dalam hati lew bile usha.. atas cup cake ader gaban.. power ranger.. mickey mouse.. =)) wow.. terasa aku sungguh muda gila babeng!!! special thanks jugak Mama lenot sebab buat kejutan dengan cup cake BEN 10.. owh lawa dowh!! sedap!! 

Akhir kata.. terima kasih buat semuanya.. yang wish besday kat facebook.. call.. sms.. ( sharkz ) woahaha lu memang bebal..=)) =)) yang kasi kek.. dan DLL hehehe... anda semua telah buat aku yang kerdil ini sungguh gembira tak henget!! yg kalah snooker juga tidak ketinggalan yer.. aku tunggu game seterusnya..!! hahahaa...


bubye~!!

1 comment:

Unknown said...

memang beruk pun tekujat dengan kejutan2 beruk kau. HAHA