Nuffnang Ads


Friday, October 15, 2010

Birthday itu Hari Jadi.. terima kasih semua..



Terlebih dahulu saye ingin mengucapkan jutaan terima kasih pada para sahabat dan kezen2 yang mengucapkan hari jadi saye pada hari ini.. semoga kamu orang berbahagia tak terhingga hendaknya..

Perlukah sambut besday..?? potong kek..?? dapat hadiah..?? owh tak payah... kamu bukan hebat nak mampos untuk semua itu.. sila bersyukur kerana anda masih hidup dan terus hidup untuk jangka masa yang tidak diketahui bila tamatnya.. sesuangguhnya orang yang paling gembira untuk sambut besday kamu bukan lah kawan2.. makwe.. sedara mare.. mahupun jiran tetangga.. tapi ibu sendiri.. anda perlu berterima kasih pada ibu anda kerana beliau lah anda mencapai usia sebegini.. kerana beliau jugaklah anda menjadi seorang manusia yang ada pada hari ini.

Bila tiba tarikh hari jadi orang akan buat party.. majlis potong kek.. kenduri... sewa mcdonald nak wat party.. beli kek 6,7 tingkat siap ngan unggun api atas kek untuk ditiup..ahh lupakan itu semua.. kau bukan umur 6,7 tahun nak tiup2 lilin sambil membuat hasrat.. masanya kau berfikir untuk bersyukur kepada tuhan.. jgn dok mintak nak jadi angkasawan atau pun pilot.. mintak lah dipanjangkan umur dan diberi petunjuk untuk meneruskan hidup..

Hadiah..?? haruskah..?? itu zaman ahmad albab bolehla kot..bawak kambing sekadang.. emas dua tiga dulang kasi hadiah.. suke..?? memang suke habis.. kalo boleh senyum sampai hari jadi yang seterusnya... kadang2 siap pesan awal2 lagi tahun nie nak hadiah beskal BMX kepala merah rim aloi..leh angkat tayar depan lah.. set pinggan mangkuk arcopal leh masuk microwave lah.. owh..tidak.. hebat sgtkah kau..??

Akhir kata dari saya tuan punya blog.. sekali lagi untuk semua.. terima kasih banyak-banyak~!! saya tak bagus mana untuk anda.. tapi saya cuba sebagus munkin untuk anda.. semoga tuhan memberkati usiaku ini..  kalau ini perjalanan hidupku.. tak usha menyeksaku.. ambilah sekiranya perlu..


2 comments:

Anonymous said...

tetibe kat bawah tu tacing cikit! perlukah kite???huhu.. sile tunggu kemunculan update aku pule~

kenshiro said...

hahaha.. ayat power selalunya datang tak diduga..