Nuffnang Ads


Wednesday, October 27, 2010

kaki kencing dimerata tempat



Artikel ini dibuat dalam keadaan aku cukup marah dengan celcom.. kenapa line anda sangat lembab..? bertambah marah la kan.. bila terpandang jerk blog cap ayam milik doktor gigi memang aku terus akan usha.. sebab dah lame dia tak update.. hahaa.. i follow u ayam!!  


* nasib baik lisa artis kalo dia keje kilang aku rasa banyak jerk yg nak klon lisa.

Kembali pada tajuk kaki kencing yang ingin aku sampaikan tapi aku tak taw cara penyampaian aku nie boleh korang paham atau tidak.. aku kasi terang sket!! penipuan dia alam cyber memang bukan baru.. dari YM, Friendster, Myspace dan Facebook kini terjebak sudeh dengan blog2 yang sakai!!


* scha yg ku minati.. sape2 yg rase muke dia cam scha sila pm aku yer..
Orang kata bila dah kena skali menyesal seumur hidup.. tapi aku tak rasa lagi kot haha.. tapi aku masih punya sifat berhati2.. tak per.. marilah aku cerita sedikit sebanyak kisah penipuan yang sungguh dasyat lagi amarah ini.. lame tak dengar lagu amarah siti ngan kd.. kang nak dengar lah...



bacalah kisah dibawah ini ikut suke tone korang lah.. kalo terer baca puisi.. bacalah versi puisi.. kalo sedap berpantun.. berpantunlah korang.. kalo korang nak mengeja pun tak per.. 

Kisah Satu : syok.org
affiqah abdullah nama diberi.. rupanya cantik tak terkata.. gadis pelantar menambat hati.. bukan sahaja admin dan mod.. tapi sampai ker syokeratis meminatinya.. bila semua orang mula bergaduh, berebut.. rasa nak tahu jugak timbul.. bila disiasat orang lelaki keje di puchong!! 

* kes selesai

Kisah Dua : YM

fira edora nama diberi.. anak doktor mak bukak butik.. tak pernah jumpe cakap sakit hati.. bile nak jumpe hilang tanpa bukti.. ada yang anggau melayan bagai puteri. bila dah taw memang macam balaci.. 

*kes selesai

Kisah Tiga : Myspace

Up gambar tak henti2.. pergi kelas pakai pengawal peribadi.. anak manja buah hati daddy.. shasha qistina name diberi.. bila dilayan bertambah manja.. bila mintak jumpa ada saja alasan.. bila sudah bosan dia juga hilang.. bila sudah kantoi mereka pun hilang!!!

* kes selesai

Kisah Empat : Facebook


Ambik gambar banyak2.. kulit nya cantek belagak cam model.. online 24 macam tak der keje.. bile ditanya ada saja jawapan.. bila komen salah sikit didelete tak kasi taw orang.. sampai sekarang aku masih menanti..

* kes masih dipantau

apa macam.. menarik tak..?? kalo suruh David Teoh buat movie agak2 boleh sampai bumbung jatuh tak..?? hahaha.. ape la keje diorg nie erk.. sedar kah.. yg semua kes diatas wanita..?? tak taw la plak yg lelaki.. kot2 la ader gak.. memang lu bangkai punya jantan la.. tak payahlah meniru, menipu orang lain sebab lambat laun orang akan taw.. kalo muke tak cantik.. biar lah perangai cantek.. kalo muke buruk perangai cantik pun orang suke gak..

jadi nasihat ustaz kenshiro pada semua.. cerminlah diri sendiri.. sebelum orang lain kasi cermin...

* tak baek menipu nanti masuk penjara.. lepas masuk penjara nanti masuk neraka..




kad 
kahwin

No comments: