Nuffnang Ads

Tuesday, October 26, 2010

Komen disebalik " Cuti-cuti Cinta"



Dah Lambat!! haha.. movie nie dah nak habis tayang dah kot.. aku baru nak komen2.. biar ar.. memang saje komen lambat.. hahaha... sebab..?? sebab aku gie tengok.. sebab tu nak komen haha.. 

Ok.. memang aku telah menonton cerita nie.. memang bila tengok pada tajuk aku dah mula mengelabah puyuh.. 12 inci gak kulit muke aku tebal gie tgk cerita bertajuk cuti-cuti cinta!! haha.. ader aku kisah?? haha biar la.. umum okeh..!! bukan mak korang marah pun kalo aku gie tgk.. ( nampaknya anda sudah mula merapu )

 * watak gedik cam ulat beluncas memang sesuai untuk nasi lemak 50 sen nie..

Cuti-cuti cinta kisah seorang anak TAN SRI!! tunangan kepada seorang anak TAN SRI!! yang mempunyai masalah tersendiri sampai penonton pun tak taw ape masalah diorg sebab mula2 cerite jerk mereka dah bergaduh.. agak menyampah permulaan cerita cam nie.. aku saspek mula2 ingat cuti-cuti cinta nie kalo tak wat kat luar negara pun mesti wat kat pulau tioman atau pun langkawi.. skali hambek kau!! Morib jerk pun!! ape kelas..??

Tiba cerita di hotel.. si anak TAN SRI yang banyak songgeh.. cerita dihotel agak best.. walaupun ringkas tapi aku boleh menerimanya.. watak pengurus bernama encik mahmud sungguh kepit okeh!! memang susah nak bayangkan Mat Hoppers Kepit kan!! watak2 yang dibawa oleh budak-budak fabulous cat memang kena pada gayanya..

 * Muke kris bile tolak troli hotel tu sebijik cam muke Bunga cinta Lestari.. zizie kau pon cun beb!!

Tapi watak poyo TAN SRI aku rasa tak perlu ada kot sebab dia telah menjadikan cerita ini kelihatan gedik sekali.. dan berapakah david teoh bayar pada zed zaidi untuk watak semacam tu..?? tapi jgn la terkejut bila adegan romantik lagi best berlaku bila farid kamil dan nora danish di pulau.. owh mak!! terasa nyah.. so sweet!! aku nak macam itu jugak boleh..??

 * ini flim pasti membuatkan penonton gelak sampai bumbung jatuh - david teoh

Akhir kata dari saya.. filem ini tak lah power mana.. tapi lawak romantik yang ingin disampaikan tu tetap ada.. walaupun tak banyak orang gelak dalam panggung.. aku jerk lebih2!! haha.. next movie..!! Hikayat Merong Mahawangsa & 2 Alam 40 juta!! Dr' Rozmey.. zass!!! 



IPHONE FREE!!!

BERAPA HARI SAJA LAGI...



kad 
kahwin

No comments: