Nuffnang Ads

Friday, October 22, 2010

Nokia C3 mampu milik


Yeah..!! Nokia telah memperkenalkan sebijik lagi model saiz dinasour untuk mereka yang memang suka tukar hanset.. dan kini giliran Nokia C3 mengambil alih pandangan aku untuk mengeledah menatang ini lebih dekat. nak beli tak mampu.. jadi usha ikut laman web jerk ok tak..?? hahaha...

 * Nokia E63 - Cam Kenal jerk tipon nie.. hahaa..



Sekali pandang C3 nie memang sebijik macam model Nokia E63 .. tapi C3 nie nipis sket la sebab Nokia E63 tu gendot..!! kire nyer dia upgrade fungsi2 supaya jadi C3.. munkin la kan.. macam proton inspira jugak la.. dari lancer ke proton hahaa... adakah manusia zaman sekarang kekurangan idea..?? 

Kelebihan yang terdapat pada C3 ?? kat bawah nie ader jamuan ringan sket jemput la baca..



* ada wana pink tu.. lawa wokk!!
Haaa.. apa macam teruja tak..?? kalo nak dilihatkan akan saingan blackberry n iphone aku rasa henset nie kalah lagi la kot.. tapi ia ada fungi2 yang orang hendak ketika ini.. jadi apa tunggu lagi.. rembat la satu.. hehehe.. cukai pun tarak dah skang nie... harga..?? aku rasa bawah seribu..!! hehehe apa kata wanita..?? bersama zamzurina.. ape ko merepek!! dah bye!!


IPHONE FREE

KLIK


kad 
kahwin

2 comments:

Rosie Posie said...

e63 tu sape punya? seb bek aku tak beli lagi =)) ngek la! =))

kenshiro said...

aku pakai e63..=)) =)) ok jerk!!