Nuffnang Ads


Friday, November 19, 2010

surat rasmi untuk datuk dr rozmey




Datuk Dr' Rozmey
Lot 70, Bandar Darulaman Jaya,
06000 Jitra, Kedah Darul Aman,
Malaysia.


20 November 2010

PER : ketidakdapatan tengokkan " 2 Alam"

Merujuk kepada pekara diatas saya ingin memohon maaf kepada dr' disebabkan ketidakdapatan saya untuk menonton filem box office dr' dipawagam. 

2. saya amat kesali dengan apa yang terjadi. semoga ianya menjadi iktibar buat kita semua. dan ianya tidak munkin berulang 40 tahun akan datang insyallah.

3. cubit peha kiri belum tentu peha kanan rasa sakit, tapi semuka surat iklan dr' sampai muak dah nak baca kosmo.

4. dibawah ini saya sertakan sebab-sebab yang sepatutnya supaya saya tidak tengok cerita 2 Alam.


- Dr' Rozmey cakap jantung rakyat Malaysia akan terhenti bila cerita "2 Alam" keluar.. sampai saat nie masih belum keluar berita pasal kematian rakyat Malaysia beramai2 disebabkan tengok cerita "2 Alam"

- Dr' Rozmey cakap seluruh pawagam akan menayangkan 6 slot tayangan setiap hari.. tapi masuk hari kedua.. jgn kata 4.. 3.. 2.. tapi hanya 1 slot tayangan sahaja.. tu pun dikala pagi.

- Dr' Rozmey berkata kutipan RM 40 juta akan dikutip untuk filem "2 Alam" jadi elok rasanya saya simpan saja duit saya.. ape lah sangat nilai RM 10 ringgit saya berbanding RM 40 Juta.

- Dr' Rozmey juga pernah berkata rakyat Malaysia tidak sabar2 menantikan filem "2 Alam" keluar.. tapi bila tgk hari khamis punya kosmo.. ada 2 mukasurat Iklan Dr' Rozmey..

- Dr' Rozmey juga berkata lagi.. akan mengambil pamela anderson belakon untuk filem kedua.. kami sudah pasti tidak akan menontonya sebab kami inginkan megan fox bukanya ibu silicone.


semoga Dr' dapat memahami surat saya ini.. hidup manusia memang pelbagai ragam dan cara.. tapi tidak semua orang suka cara kita.. walaupun kita cuba sebagus munkin untuk diri kita.. tapi belum tentu orang suka cara kita. walau sekaya gila nya kita.. belum tentu orang akan tunduk pada kita.

akhir kata dari saya, idup gay berakhir disini.. salam 2 alam..


kenshiro



* Lampiran surat peminat Dr' Rozmey KLIK SINI




No comments: