Nuffnang Ads


Wednesday, December 29, 2010

Aksi provokatif penyokong Indonesia masuk babak perang


Kurang 4 jam dari sekarang sepak mula antara pasukan Malaysia dan Indonesia akan bermula, ramai yang punya planning yang terbaik untuk menonton di mamak atau dirumah.. dalampada itu tempoh 24 jam sebelum permainan dimulakan pelbagai cara dilakukan oleh penyokong Indonesia untuk memberi tekanan kepada pemain-pemain Malaysia.. 


*kalau kat bukit jalil ader black maria.. kat bung karno ader si lipan!! hahaha..
Tindakan provokatif dari semalam boleh dilihat bila hampir 40 ribu orang bekumpul di padang latihan skuad bola sepak Malaysia di senayan.. dan akhirnya latihan itu terpaksa dilencongkan kesuatu tempat rahsia.. dan lebih dasyat ia mengambil masa hampir satu jam untuk sampai ke tempat latihan! mengalahkan tahanan perang plak.. bila diorg putus asa sebab tak dapat kacau pemain-pemain Malaysia diorg lepak plak depan hotel dengan membawa sepanduk dan menjerit-jerit mengalahkan isteri mereka disambar garuda.. 

* nie baru selak dikit mas.. nanti malam aku selak luas2 yaa...

Kisah beberapa pelakon Indonesia yang bersedia memakai coli ibarat laser sudah kita dengar semalam.. nampaknya laser di stadium bung karno lagi best!!.. belum dikirakan lagi dengan cuaca yang dikatakan hujan pada malam ini bakal menjadi satu lagi halangan buat pasukan negara.




7000 ribu anggota keselamtan akan siap sedia menjaga sekitar stadium glora bung karno malam ini.. 2,300 didalam stadium jumlah yang sama digunakan pada perlawanan di bukit jalil..



Dan tindakan paling biadap belaku di hadapan pintu masuk stadium apa bila penyokong tuan rumah memijak-mijak bendera Malaysia sebelum masuk ke stadium..

 * stadium bung karno senayan.. leh muat hampir 85 ribu orang

* kok lagi ngepel doank!!


Apa pun.. Rakyat Malaysia sentiasa berdoa kepada skuad Negara tanah tumpahnya darahku supaya membawa pulang trofi yang belum pernah lagi kita kecapi.. semoga anak buah K. Rajagopal tidak mudah menyerah kalah!! go.. Malaysia!!!


No comments: