Nuffnang Ads


Tuesday, December 28, 2010

Mak Lampir sah hadir di Stadium Bung Karno esok

Selamat berjuang pewira bangsa
 
 
Memang minggu nie.. minggu bola agaknya dah 3 artikel pasal bola.. tak der benda lain nak taip dah.. fokus pasal bola mengalahkan aku terer sangat main bola.. padahal kaki bangku.. hahaha.. tak per sekurang-kurangnya semangat untuk menyokong team bola sepak kebangsaan sudah kembali mengalir dalam diriku.. tidak lah hanya menyokong team standard kampung (Liverpool) yang terumbang ambing bak retak menanti belah tu!!


Kurang 24 jam lagi kelibat pewira kebangsaan akan turun ke stadium keramat rakyat Indonesia untuk melengkapkan siri final sebelum membawa pulang Piala AFF buat pertama kalinya.. macam yakin habis plak kau nak bawak balik piala tu ke KL.. eh mestilah.. 3-0 kot!! kalo 1-0 haruslah nak kuar peluh gak meletakan harapan.. tapi bila diingat pada permulaan saingan kena belasah 5-1.. nampaknya kita kena berhati-hati.. 


Apa pun doa 27 juta rakyat Malaysia diharap mendapat restu dari tuhan untuk merealisasikan impian rakyat Malaysia yang sudah sekian lama sedih pasal bola sepak.. nie masuk final pun dah macam rasa main kat world cup.. aku tak taw la kalau betul-betul masuk world cup..

Buat skuad Harimau Malaya.. bermain lah bermati-matian.. jangan jadi Harimau dalam citer Labu Labi.. pulang ke KL tiada ekor.. malu nok! tunjukan yang semangat dan aura dari Bukit Jalil ahad lepas belum luntur.. biar pun Mak Lampir ataupun Sundal Bolong di Stadium Bung Karno jangan lupa kita ada Kak Limah yang lebih hebat dari Mak lampir
 
* mak dah siapin jamuan ringan untuk tim malaya.. cekodok sama bakso..

Semoga kita akan mendapat Hadiah Tahun baru yang cukup bermakna tahun ini.. semoga rangking pasukan kita akan naik bertangga-tangga kali ini.. semoga Nike taja lagi jersi kebangsaan tahun depan.. semoga Real Madrid pikir banyak kali nak datang Bukit Jalil tahun depan.. Ayuh!! Malaysia Boleh!
 
* Biar roboh kota melaka..
Jangan pula korang leka..



3 comments:

mnt6277 said...

mak lampir FTW!! :D

Analisis Serius Malaysia Indonesia

Luqman Din said...

hahahaha.. mak lampir je?? ingat ada suster ngesot sekali XD

kenshiro said...

hahaha suster negsot kalo masuk mesti mesia menang lah..!! mana ader org main bola mengesot hahaha...