Nuffnang Ads

Monday, December 27, 2010

Bertapa "Palat" nya Media Indonesia

Assalamulaikum.. kisah kemenangan skuad K.Rajagopal sudah masuk babak ke dua.. bila Skuad Bola Sepak Negara tiba di Jakarta petang tadi.. tapi yang masih lagi meroyan adalah media-media Indonesia yang masih lagi mencurah minyak ke api akibat kekalah yang meraka alami malam semalam.

* semangat penyokong Malaysia semalam adalah yang paling hebat skali dalam kancah bola sepak negara.

Dari kes laser.. mercun.. terbaru kisah kawasan penjaga gol diorg ditabur dengan benda gatal pulak menjadi perhatian.. kalau iapun dah tak der isu nak kuar tak payah lah nak wujudkan cerita-cerita yang tak wujud..


 * kok gatai amat nih..

Kita jugak tahu yang sebelum ini.. kebanyakan kes gayang mengayang nie bermula dengan media indonesia yang sememangnya tak punya identity sebagai media.. aku percaya tempoh 24 jam sebelum perlawanan ke dua bermula ini pasti saat yang sangat bagus untuk media indonesia menyerang Malaysia..  

* aku dengar citer ariel pun tengok bola dalam jel semalam..canggil tol jel diorg nie..

Untuk rakyat Malaysia yang telah berjuang habis-habisan semalam.. kini tiba untuk kita mendoakan kemenangan skuad kebangsaan pada perlawanan rabu ini.. semoga Harimau Malaya dapat baham Garuda dengan kenyangnya di Stadium Glora Bung Karno nanti..

 



   

No comments: