Nuffnang Ads


Thursday, December 23, 2010

Christmas datang lagi...




Happy Christmas Day buat yang beragama kristian.. semoga tahun baru yang tiba ini akan memberi seribu satu makna bagi anda.. beringatlah dan berdoa akan kesejahteraan semua umat didunia ini supaya tidak leka dengan hanya mengejar benda-benda didunia sahaja.

Kalau di Europah kalau time krismas nie sudah pasti jualan murah pasti menjadi satu budaya yang memang ditunggu-tunggu oleh semua orang.. kat Malaysia pun apa kurangnya.. banyak shopping-shopping complex dah lame bersiap sedia menawarkan jualan murah gaban untuk pembeli.. hanya sediakan wang saja.

Bagi mereka yang masih cintakan agama sudah pasti malam ini dan esok digunakan untuk ke gereja menunaikan kewajipan.. itulah tempat bagi mereka menyesali apa perlakuan dan benda-benda yang tidak elok sepanjang tahun. 

Kita di Malaysia sangat bertuah kerana dapat menyambut pelbagai perayaan lain-lain bangsa.. terasa sangat bersyukur sekarang.. mana ada negara lain didunia seperti Malaysia.. pergi la Jepun kew.. Korea kew.. Ingland kew.. tak der nyer semeriah di Malaysia..

Skali lagi dengan rasa persahabatan.. aku mengucapkan selamat menyambut hari natal buat Teman-teman yang menyambutnya.. 

*teringat plak aku kat iklan raya TV3 aritu.. jom tengok!!


nie baru betul-betul satu Malaysia!!!




   

 

No comments: