Nuffnang Ads


Friday, December 24, 2010

lebih terujakan hummer H3 dari faizal tahir...



Selesai Anugerah Skrin Tv3.. ramai blog sudah menunjukan result nya.. dan kelainan persembahan penutup oleh "superhero" Faizal Tahir memang satu kelainan yang sangat dasyat.. dah macam klip video pon ada.. tapi aku dah boleh taw sesangat itu rakaman.. tak semudah itu kereta dok depan hentian putra dapat masuk sampai depan pentas dalam masa kurang 2 minit hahaa...



Apa yang lebih aku syok gile bila Faizal tahir duduk dalam my dream car!! Hummer H3 walaweyy... wa puja separuh mati nak kan kereta gagah berani itu..  harga pasaran untuk mendapatkan kereta idaman aku itu ialah RM 494,000,00 haa.. nampaknya dah ader penurunan sedikit.. tapi aku terpaksa tunggu 30 atau 40 tahun lagi untuk mencapai harga yang aku mampu.. boleh..?? boleh!!




Ni sedikit keperibadian Hummer H3...

  • 239 hp Vortec 3.7L I-5 engine with variable valve timing earned 11.4 L/100 km (25 mpg) highway and 15.6 L/100 km (18 mpg) city ratings**
  • 5-speed manual transmission; Hydra-Matic 4L60-E 4-speed automatic transmission available
  • 2-speed electronically controlled full-time 4WD system
  • Electro-hydraulic power 4-wheel disc brakes with a 4-wheel anti-lock braking system (ABS) and Dynamic Rear Proportioning
  • Brake-controlled, full-function traction control system with single-wheel control capability
  • StabiliTrak™ electronic stability control system with hill assist feature
  • Dual frontal air bags with Passenger Sensing System, plus head curtain side-impact airbags
  • Air conditioning
  • Front bucket seats with driver’s manual lumbar adjuster
  • 60/40 divided rear seats
  • 6-speaker electronically tuned (ETR) AM/FM stereo with a single-disc CD player


So.. sape-sape yang sudah memiliki Hummer H3 nie kasi taw la sama aku.. aku nak tumpang naik hehe.. Tahniah pada pemenang..!! Lisa i Love u.. lawa sungguh dengan baju wana merah..

No comments: