Nuffnang Ads

Friday, December 17, 2010

kehilangan seorang lagi calon isteri.. good bye Marion rose caunter..



* Baca lah ikut mood kowang.. nak pantun kew puisi kew.. versi remix pon bleh..

Tahniah buat jejaka tiba-tiba kaya.. kerana telah mendapat isteri secantik Marion..
SM Nasarudin nama diberi.. pewaris ducati dan juga ferarri..

Buat lelaki diluar sana.. jangan sedih.. jangan iri hati..
Kerana banyak lagi yang menanti anda.. Lisa Surihani kan ada..

Apakan daya itu suratan takdir.. tepuk dada tanya selera..
Makan roti pun dengan kaya.. dia makan di medan selera..

Mukanya cantik bak puteri... sapa nak memang berlari..
Kan aku dah cakap dia nak Ferarri.. bukan lori..!!

Apa lah nasib ku ini.. hanya terima berita terkini..
Tiada bini apatah isteri.. Duduk tersimpul disini..

Tak payah kau nanges benda dah jadi..
Jom lah test pula si Nora Danish..

Kehulur kehilir.. apa nak nak jadi..
Dengar cerita dia solo kembali..

ahaks!!!

6 comments:

Nur Ardilla Najwa said...

salam...jemput join contest d blog saya... =)

http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html

Izzat Aziz said...

sabar je lah kan.. kita mana ada ferrari.. hihi

kenshiro said...

nur.. akan ku join!! hehehe...

kenshiro said...

izat kalau pokok cempedak abah nie berbuahkan emas.. jgn kan kete ferarri.. kete lori pun abah belikan.. hahaha..

Rosie Posie said...

ooo....kenduri ni ke yg kat mandarin oriental?? (tetiba aku tanya macam ko pegi pulak kan =)) =)) )

kenshiro said...

haah kat mandarin oriental..
aku pergi tido jerk.. hahaha...
harus diingat mereka akan buat satu lagi majlis di kepulauan Maldive!!!