Nuffnang Ads


Tuesday, January 25, 2011

Ahmad Dhani Pengetua AF.. Welcome to Akademi Freemason...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjQKGUr9OQ279aaBstrudhbhyphenhyphengjQleBdhZDounUAjXXgNE2yirETuzYh4sUQdcLKf7mj8vdVSOCWCAkAvEAY_HDXVJ-T4NfCljWfmkLZtt_7En6HEYr6M3hneb08jVI6-MM5bqHJT3LVbU/s400/cpapelg2.jpg

Tahniah buat Astro kerana telah mendapatkan pengetua baru yang diorang anggap paling layak dan cukup layak untuk menjadi ketua bagi pelajar-pelajar Akademi Fantasia musim ke 9 dan yang terakhir katanya..

Siapa Ahmad Dhani..?? yeah!! Ikon muzik Indonesia yang pernah dilabel sebagai Penyanyi Pintar disana.. tapi kita tak pernah tahu akan karya yang beliau hasilkan kadang-kadang meragukan kita.. apa motif sebenarnya pun tak taw.. munkin untuk membawa umat-umat islam ini ke jalan lain dari jalan yang sebenarnya.

Ahmad Dhani adalah orang yang telah menwujudkan Kumpulan Dewa19.. Kumpulan yang popular sampai ke Malaysia dengan lagu-lagu rock tahan beraknya... Ditubuhkan pada tahun 1986 dianggotai oleh 5 orang iaitu.. Ahmad Dhani, Andra, Tyo, Once dan Yuke dan sehingga hari ini mereka telah menghasilkan beberapa buah album dan antara yang popular ialah Laskar Cinta, Republik Cinta dan Kerajaan Cinta.


Tokoh Budayawan Indonesia, H Ridwan Saidi pernah membantah kumpulan yang diketua Ahmad Dhani ini dikatakan ia adalah Agen Penyebar Propaganda Yahudi pada tahun 2005. Kalau kita ikutkan memang Dewa19 tak ubah seperti kumpulan pemuzik lain.. tapi masih ada orang yang cukup teliti dan sanggup mengkaji akan apa yang orang yahudi sanggup buat untuk menghancurkan islam..

Ahmad Dhani berketurunan Yahudi dari ibunya, Joyce Theresia Pamela Kohler. Beliau juga sering kelihatan memakai Star Of David walaupun beragama Islam.








Jom tengok apa yang Ahmad Dhani lakukan....


Intro video ini, tompok hitam mengalir dari atas ke bawah umpama mata Horus.


Perhatikan ‘One Eye’ di atas manusia.Manusia seolah-olah ‘terpenjara’ di dalam dunia Dajal. (NWO)


Unfinished’ Piramid


Minda manusia seolah-olah diprogram untuk menurut kehendak mereka.


One Eye


One World Religion! NWO-One World Goverment-One World Religion


Pillar Of Freemason


Formation tangan yang sama dengan Baptomet



Gambar pertama, seorang manusia memegang piramid dengan mata satu. Gambar kedua, lelaki menyerupai perempuan (tanda kiamat?). Gambar ketiga, piramid dan sebelah mata di’contrast.


Serpent Coil atau dikenali Lagash Vase (Zaman Firaun)



Bukan niat untuk menjatuhkan seseorang tapi apa yang disampaikan disini hanya untuk berkongsi bersama.. nak percaya dengan tidak itu hak masing-masing.. jangan sampai kita leka dan terus ikut akan pekara-pekara yang bertentangan dengan ajaran nabi kita sudahlah.. semoga kita terus berada didalam golongan orang-orang yang beriman..


8 comments:

Unknown said...

bahaye gak amat dhani ni..kan ramai lg boleh jadik pengetua af...nak panggil org endon tu phal...x pham la aku...kite skit punye bagos dlam industri ini...ape la korg fikir nak ambik amat dhani ni...

Askrie Hishamuddin said...

nice info!!

jum singgah blog!!

kenshiro said...

tu la pasal.. aku teringin gile nak tgk amy search jadi pengetua..

kenshiro said...

tq askrie.. akan ku terjah blog mu.. hehee...

Anonymous said...

salam..

ni AF yang last..mungkin astro mahu kelainan sikit..'


****follow ur blog..**

90

kenshiro said...

tq sekamar.. kelainan boleh dicari dan dihasilkan dengan cara yang lebih baik kot..:D

Anonymous said...

adew pro n contra jgak laa klaw abek ahmd dhni nieh jdik pngetue af..huhu..tggu jewp la hasilnyew nntie..=="

Eija said...

Astro cuma pandai wat duit je...
Banyak lagi artis malaysia yang layak untuk diiktiraf sebagai pengetua...

Protes... protes.... protes.... jgn biarkan ini berlaku..