Nuffnang Ads


Thursday, January 6, 2011

Rahsia Disebalik Promo Klip Video Juara Lagu 25

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjcEDXsrGmrMVr3x81HgGzmLnXKyWN6q3nWZis5Jnv9rhnJ0iZIHd0pEUDquA8ClgJ6gUsDVImPTmio4NHroAU2iLKor9UyNu1j_dTbBEZ4S6LjkmKZmILdnTayxoYBvM93i0CIYMGv_3N1/s1600/ANUGERAH-JUARA-LAGU-25_1293463411521.jpg

Assalamulaikum.. salam 1 Malaysia.. tinggal beberapa hari saja lagi Anugerah Paling Best yang menghimpunkan lagu-lagu terbaik karya anak Malaysia akan berlangsung.. buat kali ke 3nya bakal diadakan di Stadium Putra, Bukit Jalil.. Promo mengenai Anugerah Juara Lagu ke 25 sudah banyak di tayangkan di TV3 amnya.. memang tidak dinafikan kalau ada anugerah mesti ada kontroversi.. tapi hari nie aku nak cerita rahsia disebalik Video Promo Anugerah Juara Lagu ke 25 kali ini..

Rahsia disebalik promo iklan ini telah diceritakan sendiri oleh Ally Iskandar pagi tadi.. memang terbaik.. tapi aku nak cerita tanpa tengok video pun tak best gak.. ape kata korang tengok dulu.. pastu aku cerita.. boleh..??



Babak 1 : kisah disebalik kejadian di sebuah pusat asuhan.. korang rasa yang mana satu ally iskandar dan mana satu faizal ismail..?? hahaha.. berbadan besar itu adalah faizal ismail.. nampak kulitnya gelap..?? budak tu telah disapu dengan bedak yang berwarna gelap bagi merealisasikan watak faizal ismail..!! yang yang menangis tanpa henti itulah Ally Iskandar.. budak tu nanges real taw.. dari start shooting sampai habis dia nanges!! kereta mewah tu plak diorg tak bawak pun.. eksen jerk.. korang rasa kete sape paling mahal..?? faizal nyer kew ally nyer..?? yang menjadi rebutan dalam tu kete faizal "Maserati" tak silap tapi ally nek Ferrari .. harga kete ally RM 1.8 juta dan kete faizal RM 1.2 juta!!



Babak 2 : Suatu kisah didalam kelas.. kita semua maklum yang ally iskandar punya masalah ketinggian jadi sudah pasti yang rendah adalah budak yang pertama sekali dipanggil oleh cikgu itu.. bila dia tak sampai nak menulis datang faizal ismail dengan riak nya menulis jawapan.. tahukah anda kedua2 budak dalam iklan tersebut sebenarnya sama tinggi..?? budak yang memang watak faizal ismail tu terpaksa berjalan diatas kotak supaya mendapat ketinggian yang lebih dari watak ally iskandar.. baju budak yang belagak tinggi juga terpaksa dilondehkan keluar supaya dapat lihat dia tinggi..!!! dan kesemua murid2 dalam kelas tu adalah peserta reality bintang kecil..




Babak 3 : Situasi dikala menuntut dikolej.. konon habis la si faizal ismail nak tumpangkan si Cheryl Samad kesudahanya hampeh.. helmet satu jerk.. ally iskandar datang dengan bangganya.. dan disaat itulah rambut faizal ismail gugur dan botak hingga kini.. hahahaha...  terbaek!!!



* Dengar citer pentas untuk Anugerah Juara lagu ader masalah..?? betul kew..??


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi2YQG4bbPoAR-K0Mec0wdSTDwCZ00SxLuoMgybj7XEMbO4B4f24kCNWn10AI5IdBYnVsSDGV7D1TFDf9du-KRD27_NRIZ15nMsSC4DJqFXhiZzyXUmBrffmBGhhrDyVsuHxSahtcSqpSi-/s400/DSC03891.JPG

* Hafiz AF finalis Juara Lagu terlibat dalam kemalangan setelah balik dari rehearsal..??


hafizafeksiden Hafiz AF Kemalangan Selepas Pulang Rehearsal AJL 25, Kereta Remuk Teruk
* Honda Accord Hafiz





4 comments:

Putera Katak said...

terbaik...terbaik...tak pernah tahu pon info nih...hahahha..terbaik la sebab reveal kan...hahahah...

Nur Nabilla binti Sazali said...

kelakar gilla !
gua suka !

kenshiro said...

hehehe.. kisah disebalik tabir nie..

Nizam Ahmad said...

menarik :)

sekadar berkongsi ulasan AJL 25 di
http://oranglipis.blogspot.com/2011/01/aku-memang-pengikut-setia-anugerah.html