Nuffnang Ads


Friday, February 4, 2011

Chelsea vs Liverpool - Semangat suárez membuatkan aku nak pakai jersi Liverpool

http://www.whoateallthepies.tv/EMP-5903420.jpg

Harap maklum sebab agak lama tak update.. sebab line agak lembab di hujung bulan.. diserikan lagi dengan hujan lebat sampai banjir.. keadaan untuk melelapkan mata lebih seronok dari nak menaip dan update blog.

Hari nie hari sabtu yang sangat indah.. diserikan lagi dengan baju warna merah.. ia.. ialah baju Liverpool yang aku beli pertama kali Standard chartered menjadi penaja utama punya la semangat tak mampos sampai pusing satu kL dan selangor semata-mata nak cari baju liverpool ader logo Standard chartered..

http://www.soccersportstore.com/images/2010-11%20kits%20adidas%20Liverpool%20Third%20Jersey.jpg

Permulaan musim liga amat suriram ram ram.. Liverpool yang aku fanatik sejak sekolah.. layu ditasik madu.. kalah puluh2 kali menang jarang sekali.. kadang-kadang rasa nak putus hubungan dengan Liverpool pun ada.. punya la taksub.. tak jadi putus!!

http://totalfootballmadness.com/wp-content/uploads/2011/02/Luis-Suarez-Liverpool.jpg
David suarez..

Minggu nie.. cerita pasal pemain hadalan ala serbuk pencuci Daia telah dibeli oleh Chelsea.. Fernando Torres meninggalkan Liverpool dengan jayanya sebagai pemain termahal di Britian.. ade aku kisah..?? Liverpool pula mengambil tindakan yang lebih ekonomi tapi berani dengan membeli 2 pemain yang meningkat naik.. iaitu David suarez dan Andy carrol.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEioiWChyphenhyphenZyUGRnUlVXyTOq1l3ZJIY3GdXFCxJNWty8qeSd26W5N_YJBFN5pj71HFOrAjpIcVChcdYJf9wjJfncRwEXCd6IRKpdzI0A_STz8naj7-0kjVfVit6bF3UgS9PBNqLXH8c7Zv_k/s400/chelsea-vs-liverpool-4.jpg
* kuda tua ini masih diperlukan di Liverpool

Pagi isnin nanti Liverpool akan menentang Chelsea.. kelab yang banyak duit tapi tah ape-ape akan menjadi lawan paling menyampah nak lawan.. bila si Torres akan berada sama di padang sebagai lawan..  apa pun  kehadiran suárez yang menyumbat gol pertama pada pernampilan sulung menentang Stoke city sangat membuatkan aku tertarik untuk melihat kembali jersi Liverpool yang sudah lama didalam almari..

http://www.mirrorfootball.co.uk/incoming/article687275.ece/ALTERNATES/gallery-large/maddock.jpg

Semoga Liverpool yang berada dibawah bimbingan kenny rogers roasters eh silap kenny dalglish akan memberi sesuatu yang diluar jangkaan bila menentang Chelsea isnin ini.. biar apa pun orang kata.. itu kata kau!!!

4 comments:

Hamed G Gur said...

pakai jersi liverpool atas name torres..

kenshiro said...

jersi atas nama torres tu dah ku sedekah pada penoreh getah buat gie menoreh.. hehehe...

rozaini said...

beli jersi ni shiro :x

http://katalogjersionline.blogspot.com/2011/02/270-torres-9-chelsea-201012-home-jersey.html

Anonymous said...

Luis Suarez la bro.
bkn David Suarez..
hahaha