Nuffnang Ads


Tuesday, February 8, 2011

Gurindam buat Chelsea

Assalamulaikum diberi..
ada orang atau tidak..
yang pasti anda adalah orangnya..

Tajuk jerk gurindam.. tapi aku tak taw macam mana bunyi gurindam itu sebenarnya... agak terlewat untuk aku ucapkan setinggi-tinggi takziah buat penyokong Chelsea dan Manchester United yang kecundang dengan jayanya malam ahad kemarin.. kesukaan dan kegumbiraan sebagai penyokong Liverpool umpama melempang muke Sir Alex fergusson depan rumah rasanya... soo good!!!

http://cdn.picapp.com/ftp/Images/0/e/6/f/Manchester_United_In_f177.jpg?adImageId=5767855&imageId=1994337
* best gak kena lempang...

Walaupun kebanyakan masa yang terluang malam ahad lalu sampai tak sempat menonton perlawanan tapi aku terasa sangat gembira bila sambil jalan-jalan memakai baju Liverpool ada saja mata yang memandang.. 

http://images.mirror.co.uk/upl/m4/may2009/9/0/image-7-for-chelsea-1-1-barcelona-barcelona-through-on-away-goals-gallery-706150099.jpg

Korang nak taw dari mana aku taw Liverpool menang dan sape yang kasi taw..?? dikala berjalan-jalan di downtown cheras.. lalu dengan hebatnya didepan gerai urut yang semuanya orang buta.. lantas terdengar pekikan dari khemah tukang urut.. 1-0..!! mata ku menoleh.. senyum.. sekali lagi.. 1-0.. mata ku tajam merenung akan pemuda di dalam khemah.. dia pakai baju Liverpool lah!!! kite geng..!! 


Buat penyokong MU seperti president penyokong sepanjang hayat MU daerah Gombak.. aku tak sempat nak wish takziah.. ape pun.. kali nie kalo rasa diri tu boleh hebat.. tak kan la kalah kat team tak pernah dengar.. aku menangis sambil guling2 dengar!!.. 

and to all MUtd n Chelsea Fans...

http://www.sajha.com/sajha/html/images/humor/Steven_Gerrard_Burit.jpg


paham tak..??

No comments: