Nuffnang Ads

Friday, February 25, 2011

Fenomena matluthfi90 kalahkan cikgu shida

http://img.youtube.com/vi/tAVy_bT4NLc/0.jpg

Korang mesti dah tengok video @ vlog mat luthfi ?? kalau belum baik korang pergi tengok sekarang..!! sekarang!! sekarang!! pertama sekali aku nak ucapkan tahniah la kat mak si lutfi nie sebab hasilkan anak yang macam lutfi nie.. jarang dah nak jumpe makhluk cam dia nie dizaman yang serba canggih nie..

Bila pertama kali aku tengok video dia nie aku dah start syok kat video yang dia hasilkan.. sumpah idea bernas beras jati cap kapal layar yang jarang sekali ditemui di youtube nampaknya telah ku temui.. lebih bangga lagi dia mamat melayu.. bukan mamat cina ala namawee tu.. <-- betul aku eja nie..?? 

http://video.google.com/ThumbnailServer2?app=blogger&contentid=54ed2d23f691de72&offsetms=5000&itag=w160&sigh=fUww-1ZiyP355hRGYgY0dhMUGDQ

Bila kita sendiri gunakan akal dan otak untuk hasilkan sesuatu. hasilnya orang akan lihat dan tindak balasnya orang akan tengok atau balas komen yang mengunung-gunung tingginya.. so..!! kalau ditengokan pada mat lutfi nie punya komen kat youtube aku rasa bukan takat mat kool dan mat rempit jerk tengok.. minah tudung dan bedah supermarket pun dah mula syok kat mat luthfi nie..

Berbekalkan muka ala farid kamil dan rambut ala budak nakal dah cukup dengan gaya percakapan mat kedah seluruh alam.. nampak gayanya cikgu shida dah ader persaing..!! korang.. harus tengok video matlufti yang aku rasa memang terbaek dari ladang dan lautan dalam di bawah nie..!! 

* Anwarhadi tu adik Hanif Dj riuh pagi de Era kew..?? ( saje tanye....)

Nie yang terlatest 


Nie terhebat!!


Nie terbaik!!


Memang terbaik!!


Tiada tandingan..


Cukup rasa..


Yang nie buat aku gelak dari hari isnin sampai jumaat!!! wahaha..





1 comment:

eija muslimah said...

video matluthfi90 100 kali lebih baek dr video cikgu shida..
video die kelakar yg tk over dibuat2, ade mesej, sempoi n ade stail sendiri..
vid cikgu shida??? erk.. no komen..
neway, matluthfi the best!! :D