Nuffnang Ads


Wednesday, April 27, 2011

Video Seks Anwar Ibrahim part. 2 : kebenaran atau permainan


Hari yang malang buat ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim bila klip video sex yang dikatakan persis beliau disebarkan lagi hari ini kali nie part. 2 setelah part. 1 tersebar lebih sebulan yang lalu.. aksi dalam bilik bersama gadis china kali ini lebih menjolok bijik mata sampai anu-anu nya kelihatan.

Agak malang bila part. 2 hanya bertahan beberapa jam saja di Youtube dan kini hampir semua klip video tersebut telah didelete dengan pantasnya.. blog-blog politik pro BN yang pantas menyebarkan klip video sudah mula mendapat surat amaran dari pihak google..!

Klip video part. 2 kelihatan lebih jelas akan wajah Anwar Ibrahim dan yang menonton sudah pasti memperoleh dosa dan kebenaran disebalik kemuskilan dan penafian yang dibuat.. apa benar ianya Anwar Ibrahim..?? buat penyokong beliau sudah pasti akan menidakan sedaya upaya.. tapi kita semua punya akal sendiri untuk berfikir.



Adakah klip video sex ini adalah salah satu dari permainan politik..?? nampaknya agenda politik di negara ini sudah masuk babak baru sampai boleh lihat pemimpin telanjang bogel tanpa seurat benang dibadan. jika yang telanjang bulat itu gadis belasan tahun pasti undinya akan meningkat pada pilihanraya.. tapi malangnya yang berlakon pula sudah masuk usia emas.. watak itu tidak diperlukan lagi oleh orang untuk menjadikan ia tokoh untuk mentadbir negara.


Jika benar sekali pun ia adalah permainan politik ternyata Anwar Ibrahim sudah kalah dalam permainan ini.. beliau boleh menjadi hero didepan penyokongnya tapi dibelakang ia seolah-olah boneka yang menanti hari untuk undur.

Apa kita perlukan pemimpin sebegini..?? 


Kita munkin tidak kisah akan perbuatan sex dan maksiat sebab keadaan ini menjadi satu tabiat yang sering kita dengar.. tapi adakah kita sanggup menerima seorang kaki sex sebagai pemimpin yang akan mentadbir dan menjadi contoh untuk 26 juta rakyat Malaysia..?

Apa hak rakyat dalam hal ini..??

Rakyat boleh menilai dan punya kuasa yang kuat untuk memilih pemimpinnya.. sebagai rakyat kita perlukan kemajuan dan kesenangan hidup dalam negara yang makmur dan harmoni.. 




2 comments:

Sozcyili said...

Kata2 ko menunjukkan beberapa prkara disini;

1.ko yakin sgt yang dsai bakal pm. heh. pelik. dari mana kenyakinan itu datang?

2. dsai cuma ketua pembangkang bkn pemimpin. jgn ko lupa itu. kalau nak bercakap pasal video neh kat belog aku dah letak dah hujah2. kalau berani masuk ulas. guna nama anom pun takpe. dah biasa dah penhhujah2 umno totok guna nama anom. hehehe

3. tersebarnya video ini satu bonus buat dsai.lg mudah kami spot kesalahan. heh

4. ulama kata selagi individu itu tidak dibuktikan bersalah maka jgn hukum. bukan ulama pas yg cakap. harussani yg cakap. taktahu ka? dalam blog aku ada kenyataan dia.

macam mana ko punya hujah lemah sangat neh. kalau eskay tahu yg dsai akan berzina pada bila2 masa dia boleh call jabatan pencegah maksiat utk tangkap dsai. hujah ko lemah. weak. pekata ko baca hujah2 aku dan bidas dalam blog ko. ataupun ko cari kebenaran sendiri.

kenshiro said...

hehehe mana link nyer..???