Nuffnang Ads


Wednesday, May 18, 2011

Hilangnya seorang blogger kreatif.. Al-fatihah untuk blogger Telurdibasuh...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi7S8_Gjg3wrw5hsCV-8dRAr58cJ3gcQ4lidZlLblzEwGAhd4kK9Zotxy2omtmuZwp3jIbMZuVp4PaeTuE-gnSOqkJAUHa4xyeWNtJqg_KWESZiXpMX9oG9zZr4uAwlH67oBs8A62ZDOooY/s1600/telordibasuh2.jpg


Allah telah mengaturkan akan hidup kita.. hanya Allah sahaja yang tahu akan jangka hayat hidup kita dimuka bumi ini selama mana.. hari ini satu berita sedih untuk semua.. para blogger kehilangan seorang blogger yang aku anggap kreatif dalam membuat artikel pergi buat selamanya.

Pemilik Telurdibasuh.blogspot.com pergi buat selama-lamanya.. mengingatkan kembali pada tajuk blog beliau aku teringatkan akan peniaga murtabak di pasar ramadhan.. tak kala meletakan harga dan menu pasti diselitkan dengan Telur dibasuh atau telur dicuci untuk menyakinkan pembeli yang telur yang digunakan benar-benar bersih.

Kini kita ratapi pemergian seorang rakan yang sebelum ini telah menjadi salah seorang yang begitu aktive berblog. artikel terakhir yang beliau keluarkan 3 hari lepas akan menjadi buah tangan terakhir untuk pengikutnya.. buat 4 ribu orang followernya ratapi pergianya dengan redha dan teruskan perjuangan harmoni beliau dalam dunia blog.. semoga Allah meletakan beliau dikalangan orang-orang yang beriman.. Al- Fatihah..

http://azizilsedek.files.wordpress.com/2010/08/surat_al_fatiha.gif


3 comments:

Nazrul Ashraff said...

mmg terkejut gilak

zaidah said...

al-fatihah untuknyer...

kenshiro said...

ajal maut kita ditangan allah.. bersedia sebelum kita pula pergi..