Nuffnang Ads


Sunday, June 5, 2011

AF9 bila Erul terkeluar.. Dimana penyokong K-Pop..??






http://4.bp.blogspot.com/-AKFh3F7jeqY/TZdBdtjz0rI/AAAAAAAAAPQ/kWBNljuGUGQ/s400/ERUL+AF+9+3.jpg

Memang kurang lah nak cerita pasal Akademi fantasia musim nie sebab lebih seronok fokuskan Maharajalawak.. apa pun semalam aku dapat gak tonton full version live konsert separuh akhir Akademi Fantasia.. dan berita gembira Erul terkeluar!!

Pergh!! bukan main seronok aku sefamily bile tahu Erul terkeluar.. maklumlah sejak awal lagi aku memang tak suke sangat kat Erul ahaks!! aksi kepoyoan beliau berakhir semalam.. so.. nampaknya konsert final di Putrajaya boleh la aku pergi!! sebab..??

Aku ingat Fina dah terkeluar.. sebab dok tekan butang merah kat remote tak der nampak undian si Fina.. sekali taw yang Fina telah mendapat uminiti ke Final.. haih makin seronok la aku.. mane tak peserta paling aku suke tu hahaha.. Lena pun masuk final.. haih memang kena pergi la Putrajaya kan..

 http://www.agassisha.com/wp-content/uploads/2011/03/Kpop_Itunes_Genre_Icon_by_moirethe1.png

Ape pun Erul sampai ke separuh akhir aku rasa bagus habis la kot.. tapi persoalanya dimana perginya pengundi-pengundi Erul..?? sedia maklum yang Erul cukup mengagungkan K-Pop korea.. ditambah pula sekarang nie musim K-Pop sampai sanggup bermati2an backup K-Pop kalau ader orang kritik pasal K-Pop..

Ok lah.. itu jerk nak cerita pasal K-Pop.. kang cerita lebih-lebih kang kena hentam plak.. berbalik pada konsert final AF9 nie.. peluang terlihat cerah kepada Hazama untuk menjadi Juara kali ini.. dan sesuatu yang ajaib diperlukan oleh Lena dan Fina untuk menjadi juara dan Azril ?? 


Buat Erul sekali lagi.. Anyong Aseo~!! Hahahaha...



1 comment:

rozaini said...

jumpa di putrajaya weh...
HAZAMA KAWWWTIMMMMMMMMMMMMMM!!!!