Nuffnang Ads


Thursday, June 2, 2011

Bangganya kau bila tiada dara!!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg5149LejGTF_pnSFFrlPtFO7-FzHqzGYJTBEnzx5lYDhDfTw1ZScKB9HgDbcjo8451fWoOIBNKI4roJztTYVPm2pI82lN86HpJDST7VogBaj6rQjtyf5dN_6l6P9-_cnV4uXg1mmDAZDs/s300/yeyeyyee.jpg

Agak kecoh cerita pasal pemilik blog adinda yang mengaku sudah tiada dara..  kenyataan terbuka yang dia cuba sampaikan itu menerima pelbagai reaksi orang ramai.. dan aku percaya dalam sehari dua media cetak sudah pasti akan mengeluarkan isu ini di dada akhbar.

Apa yang dia tulis dalam blog beliau pasal wanita hari ini ada benarnya.. dan kita cuba paham akan apa yang cuba dia sampaikan.. tapi bila sudah sampai tahap membuat kenyataan terbuka sedemikian.. apa perasaan ibu bapa yang melahirkan dan membesarkan beliau..??

Bangga sungguh dia tiada dara.. apa ibu bapa dia juga berbangga..?? memang spesis tiada dara ini makin banyak melanda anak melayu.. dan kegiatan sosial terlampau ini sudah mula menjadi ikutan dan ianya seperti tiada apa-apa yang perlu dihiraukan.. 

Bila zaman makin kedepan.. pemikiran kita juga nampaknya sudah kebelakang.. kemodenan yang diredahi itu sampai kita alpa akan batas-batas kita sebagai makhluk tuhan yang punya pegangan agama dan adat resam.. masih ada maruah yang hendak ditegakkan..??

http://faizalfredley.com/wp-content/uploads/2011/06/adinda-evans.jpg

Jika benar ini gambar beliau.. syabas diucapkan!!


Itu hanya luahan rasa sedikit pasal si tiada dara.. apa pun nak kata orang tak ambik kisah kang kata apa pula.. apa pun aku rasa budak ini telah membuka satu lembaran baru untuk wanita diluar sana supaya berfikir lebih panjang.. semoga ianya menjadi satu pengalaman yang jangan sesekali korang idamankan.. 

Tahniah gak la.. sebab blog dia mesti glemar habis.. meletop petang tadi usha 4 ratus follower malam nie dah seribu lebih.. So.. adakah ini satu lagi cara untuk menarik traffic..?/ hahahhaa... kita tengok kot2 nanti ada pula blogger lelaki yang mengaku sudah tiada teruna.. miahahhaa...

Adakah ini permulaan cerita segala-galanya..??
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/254989_113889105365776_100002340616047_136430_7352751_n.jpg


2 comments:

Rosie Posie said...

sangat lah bohong kalau ex dia rogol dia..and nak kena hukuman gantung lak tu..kalau lah jenayah rogol di kena jatuh hukuman gantung..aku rasa takde orang nak merogol dah dalam malaysia ni.. and ramai dah arwah dah.. and which is bagus jugak..kurang sikit penjenayah...huhuhuh... nampak sangat either dia buat cerita..atau aku rasa taktik nak up traffic..muahahaha.. tapi betul atau tak statement tu hana dia and yg Satu tu jelah tahu...moga anak adku dijauhkan dari benda² gini Nauzubillah!

eZmALiZa said...

hmm..nampak beno nipunyee..nak buat cite lebey la tu...hahaha :D siap mengaku..org yg kene rogol bukan main senyap lg menjaga maruah diri...ni bukan kes kene rogol..mcm main suke same suke je nie....