Nuffnang Ads


Friday, June 24, 2011

Dengan ini saya istiharkan bahawa pakej mustika astro saya tamat berkuatkuasa malam ini... jimat!! anak contoh.. anak contoh..

http://1.bp.blogspot.com/-TDnnQOWfIvs/Tfv9FZ9YwaI/AAAAAAAACcU/3IHj5osnNoo/s400/kosmo+astro.jpg


Tahniah buat Kumpulan Sepah yang menjadi Maharajalawak yang pertama Astro.. dengan program yang tidak disangka-sangka ini telah membuatkan Astro bertambah kaya dan untung berlipat kali ganda.. dengan ini juga Pakej Astro dirumah aku berakhir dengan bayaran denda RM 10 yang dikenakan oleh pihak Astro.. 

Nie Free.. Haaa Layan.. sampai pitam...

Sesungguhnya kehidupan hari ini semuanya perlukan duit.. nak menangis dan ketawa juga perlu keluarkan duit.. nampak zalim gile plak.. ini kah kehidupan yang kita perlukan..?? cukup bangsat Astro nie..!!

Aku mengharapkan kerajaan boleh berbuat sesuatu dalam hal ini supaya rakyat negara ini tidak memberontak disebabkan nak tengok TV..! stesen kerajaan yang ada pun hanya indah khabar dari rupa.. jadi elok benarlah lakukan perubahan sebelum rakyat sendiri mengubah kerajaan yang sedia ada..

http://1.bp.blogspot.com/_UawcrnvMdPY/S_1NcW5kb7I/AAAAAAAACgY/8-yJMwaLR2c/s320/raisyatim.jpg


Jadi sebenarnya keseronokan menonton Maharajalawak itu hanya seketika tapi penderitaan yang kita alami cukup lama.. susah nak pikir benda yang dah lepas.. hanya dapat diluahkan sahaja.. nak sembang pasal pemenang dan persembahan Maharajalawak pun dah tak der mood.. jadi lepas nie kita layan Imam Muda plak.. sebab masih kekal dengan Basic Pakej Astro yang perlu dibayar mengikut waktu yang betul sebelum dipotong dan cas sambungan akan dikenakan. Assalamulaikum.


1 comment:

achik ezam said...

takde astro dan tak pernah teringin nak langgan astro.

tv yg sedia ada pon jarang tengok.

hrmmm.