Nuffnang Ads


Monday, June 27, 2011

RIP Michael Jackson

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi0g3RKn-W7N65hCJOoq7Is9gcLH3KSx1tjwasaKI87s6uEnuiQsqKRz3luOJN-dD-nRTPfdsDoc17YMvjcX6xhRyEo6jnS6oYY9hd7cRJXwV30xDJ4kOULDmjBnof_Bv_PteYKC62pYR3Q/s220/-LOVELY-MICHAEL-JACKSON-michael-jackson-10585528-1280-003.jpg


25 Jun 2011 genap 2 tahun pemergian Raja Pop Dunia Micheal Jackson.. Penyanyi hebat yang kini hanya tinggal nama.. kerana sebut saja nama Michael Jackson sudah pasti orang kenal.. malah banyak penyanyi-penyanyi hebat didunia ini menjadikan beliau sebagai idola yang tidak ada gantinya.. 

25 Jun 2009 dunia dikejutkan dengan kematian beliau dikala beliau sedang sibuk dan menghitung hari untuk mengadakan konsert yang boleh dianggap terbesar didunia, konsert yang dijadualkan diadakan di London itu kini menjadi satu cerita penghujung diakhir hayat MJ..

Bagi peminat sudah pasti tarian dan alunan lagu pop beliau yang akan menjadi pengubat rindu saat ini.. malah barangan yang ditinggalkan penyanyi ini sudah pasti menjadi rebutan peminatnya diseluruh dunia.! dan adakah anak beliau akan mengikut jejak langkah ayah mereka..??




Sarung Tangan yang dihiasi oleh berlian ini adalah sarung tangan yang pertama kali digunakan beliau disaat kemunculanya sebagai penyanyi.. kini menjadi tontonan umum di Muzium Fesyen Santiago


Stokin yang hebat ini... mcm stokin sekolah aku jerk...



Baju milik beliau kini di Santiago Muzium...




Baju yang pernah digunakan semasa mengadakan persembahan...




Kaset nie kalo korang dapat.. sah2 jadi jutawan...



Lirik lagu "Beat It" tulisan tangan beliau..


Paris Michael Katherine Jackson


Paris Michael anak gadis beliau yang sangat cute!!


Paris' new pic on Twitter - paris-jackson photo

Paris at Twitter.. huahuahua...

No comments: