Nuffnang Ads


Thursday, August 25, 2011

Salam Perantauan - Ucapan sadis Rakyat Malaysia!


5 Hari sebelum kita menyambut kedatangan syawal Kerabat Kenshiro dengan bermurah hari memilih beberapa keping gambar para sahabat untuk salam perantauan..




Daripada : Definitely Daus, Syahril Genji dan Nazree Hamdan

Kepada : Kaum keluarga dikampung dan sahabat yang mengenai tidak kira yang masih hidup atau yang bakal mati.

Ucapan : Walaupun kami tak sempurna.. tapi kami puasa penuh..





Daripada : Eija Zaili

Kepada : Semua bujang-bujang harapan bangsa..

Ucapan : Bersila itu mulia.. berpuasa itu ibadat.. apa la sangat beraya di Klang atau Dikampung.. i Love You!! selamat hari raya..!!




Daripada : Ringgo Bintang Crew

Kepada : Semua Ahli Gabungan Usahawan Pembuat Kuih Bahulu Negeri Johor.

Ucapan : Tak kira orang panggil hantu tepung atau hantu telur.. Bahulu tetap no. 1!! selamat hari raya..


 


Daripada : Aryanty Hj. Hamidon Sekeluarga

Kepada : Semua ahli kelab skuba driving pulau pandan jauh ketengah dan ibu mertua dikampung.

Ucapan : Selamat Hari Raya buat semua sahabat yang masih mengenai atau bekas-bekas pakwe yang masih bujangs.. kepada Fahrin Ahmad bawak2 la datang kerumah raya nie.



 


Daripada : Eila & Tetel Sekeluarga

Kepada : Semua saudara mara dan sahabat yang mengenai kami ini..

Ucapan : Salam Syawal dari kami anak beranak.. maaf gambar blurr.. baru lepas main snow kat liverpool nie..!!





Daripada : Muhamad Aidil Hj Mustafa.

Kepada : Semua peminat saya yang dari kecil sampai saya besar..

Ucapan : Salam Aidilfitri buat semua.. saya tak kisah kalau korang kata saya comel.. saya maafkan..





Daripada : Ayah Haikal dan Haikal

Kepada : Ahli kelab penyokong Liverpool FC

Ucapan : Saya yakin Liverpool mampu menjadi juara liga untuk musim ini.. saya pun dah cukup bosan dengan MU sebenarnya..




* Sambung.... jeng.. jeng.. jeng...


3 comments:

Rosie Posie said...

banyakla ko punya liverpool =))

♡♥ adik manja ♥♡ said...

wahh!! hebat toce toce masih ada kami sekeluarga di hati kecil mu ... waklu la hahahahawau! =))

rozaini said...

aku xde ke? :sedey siot: