Nuffnang Ads


Saturday, January 28, 2012

Video seks 2.0 : Talian hayat terakhir buat Anwar..??




Trio Datuk T yang sebelum ini mengeluarkan klip video seks pertama membabitkan ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim nampaknya kembali lagi dengan siri klip video keduanya.. dari apa yang dikata kali ini videonya lebih ganas dan hebat.. sekali lagi Anwar Ibrahim dikaitkan dengan video 2.0 ini.

Tidak selesai dengan Video yang pertama muncul pula video ke dua.. dan menjadi persoalan aku ketika ini.. berapa siri kah kesemua video yang ada..?? apa banyak atau sikit.. apa benar atau tidak..?? itu semua yang tertuduh dan yang membuat tuduhan sahaja yang tahu.





Sebenarnya berita mengenai klip video ke dua ini sudah mula didengari sejak klip video pertama masih panas dipasaran lagi.. dan ternyata ianya satu klip video yang dianggap tulis dan munkin sukar untuk kita mencari cacat celanya.

Video Seks yang dikatakan diambil di Thailand ini memaparkan adegan seks yang dilakukan oleh seorang lelaki yang disyaki Anwar Ibrahim.. dan jika benar video ini akan disebarkan.. sekali lagi Anwar Ibrahim akan berhadapan dengan ujian yang munkin merencatkan kerja beliau untuk menghadapi pilihanraya yang makin tiba.

Dalam persoalan lain.. adakah ini satu lagi serangan kepada ketua pembangkang itu dari mencapai cita-citanya menawan Putrajaya..?? jadi inilah video talian hayat terakhir buat Anwar Ibrahim.





* Dengar citer dah ramai blogger yang simpan salinan video 2.0 nie..

1 comment:

Unknown said...

blog yang mempunyai info yg menarik dan kreatif. saya dah vote ke-4, saya juga harap kerabat kenshiro vote blog saya saluran07.blogspot.com di kategori best auto blog http://www.socialmediaweek.com.my/awards/category.php?id=17 undi anda amat saya hargai. terima kasih byk2.