Nuffnang Ads


Wednesday, November 28, 2012

Menang keatas Laos.. 2 Janji yang ditunggu oleh Rakyat Malaysia..




Kekalahan Harimau Malaya keatas Singapura ahad lepas nampaknya membuatkan ada penyokong meletakan hajat yang tak masuk akal untuk Harimau Malaya bangkit di perlawanan ke dua menentang Laos..

kemarahan nampaknya membuak-buak sampaikan ada yang hilang akal untuk menaruhkan maruah dan anggota badan sendiri sebagai ganti jika Malaysia Menang menentang Laos.




Aku yakin di Pavillion akan dikerumuni oleh kaki bogel untuk menyaksikan Hazwani bogel depan pintu masuk Pavillion.. dan jika ianya menjadi kenyataan.. beliau akan menjadi manusia pertama yang bogel di Pavillion.. satu rekod baru yg tidak munkin Harimau Malaya lakukan..!!

Apa pun tamat perlawanan Malaysia dengan Laos yang menyaksikan kemenangan kepada Malaysia.. Hazwani menyatakan yang status yang beliau update adalah palsu dimana akaun facebooknya dihack!! 

Melepas..!!!



Janji kedua datangnya dari Arie Van's yang mempertaruhkan anu nya untuk dipotong kalau Malaysia menang menentang Laos, dan kini ramai yang sedang menunggu bukti pemotongan yang beliau janjikan..

dan jika ia menjadi kenyataan.. beliau akan diiktiraf sebagai Manusia paling berani didunia mengalahkan Harimau Malaya..


Janji ditepati.. kami sedia menanti.. hahahaha..


Buat Harimau Malaya tahniah.. masih ada harapan untuk rakyat Malaysia melihat pasukan impian berada dipentas final isyallah..
\

















No comments: